Pazarlar'da Okul Kitapları Hazır

| 0 yorum


Pazarlar ilçesinde, Milli Eğitim Bakanlığınca ücretsiz okul ders kitaplarının dağıtımına başlandığı bildirildi.

Pazarlar ilçesinde ilköğretim ve lise öğrencilerine dağıtılacak olan 5 bin 517 ders kitabının tasnif işlemlerinin tamamlanarak okullara dağıtılmaya başlandığı kaydedildi.

Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2003 yılında başlattığı ilköğretim öğrencilerine ücretsiz ders kitabı temini projesi ile 2006 yılında ilk kez başlattığı orta öğretim öğrencilerine ücretsiz ders kitabı dağıtımı bu yılda sürdürüyor.

Pazarlar ilçecesinde başlayan dağıtımlarda ilçede 5 ilköğretim okuluna ve 2 liseye toplam 5 bin 517 ders kitabın okullara dağıtımı tamamlandı.

Pazarlar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, kitapların tamamının okullara teslim edildiğini bildirdi.

- KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder