Pazarlar'da 5 Yıldızlı Otel Konforunda Yurtlar Öğrencileri Bekliyor

| 0 yorum

2012-2013 eğitim-öğretim yılının başlayacağı Eylül ayı Kütahya'nın Pazarlar ilçesinde heyecanla bekleniyor. Pazarlar İlçesinde herkesim Meslek Yüksekokulu öğrencilerini bekliyor. 

Kardelen öğrenci yurtları Müdürü Kazım Odu, erkek ve kız öğrenci yurtları hakkında bilgi verdi. Kazım Odu, "İlçemize gelecek olan öğrencilerimizi rahat ettirebilmek için yurtlarımızda tam teşekküllü bir çalışma yaptık. Yurtlarımızı yeniden dizayn ettik ve 2012-2013 Eğitim Öğretim yılına hazır duruma getirdik. Öğrencilerimizin rahat ettirebilmek için elimizden geleni yapıyoruz. Öğrencilerimize beş yıldızlı otellerdeki konforla hizmet ediyoruz. Şehir merkezinde, kaloriferli odalarda Tv, WC,Banyo, 24 saat sıcak su, etüt salonu, oyun salonu, 

Dinlenme salonları, 

odalarda internet erişimi( sınırsız-4096), çamaşır yıkama ve ütü odası, 24 saat güvenlik kamerası, profesyonel kadromuz ile rahat ve huzurlu ortam ile öğrencilerimizin hizmetindeyiz. Bizim idaamız öğrencilerimize hayatlarının en mutlu günlerini yaşatmaktır. Bu çerçevede tüm çalışmalarımızı tamamladık. Artık öğrencilerimizi bekliyoruz. 

İlçemize gelen öğrencilerimizi kendi evlerindeki ev sıcaklığını yaşatmak istiyoruz. 2012-2013 eğitim-öğretim yılına Kardelen Öğrenci Yurtları olarak hazırız. Öğrencilerimizi bekliyoruz" diye konuştu. - KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder