Pazarlar Anadolu Öğretmen Lisesi İnşaatı Devam Ediyor

| 0 yorum
Kütahya'nın Pazarlar ilçesinde TOKİ tarafından Anadolu Öğretmen Lisesi inşaatına tüm hızıyla devam ederken 2012-2013 eğitim öğretim yılına yetiştirilmeye çalışılıyor. 

20 bin metre kare arsa üzerine yapılan ve 16 derslikten oluşan Anadolu Öğretmen Lisesi binasının yeni eğitim öğretim yılına yetiştirilmeye çalışıldığı, Anadolu Öğretmen Lisesinin oturma alanının 1300 metre kare olup binanın tamamının 5 bin iki yüz metre kare olduğu ve dört kattan oluştuğu bildirildi. Ayrıca Anadolu öğretmen Lisesinin yanına 200 kişilik yurt binasının 900 metre kare alanda 5 katlı olarak yapıldığı bildirildi. Ayrıca okul bahçesinin düzenlemesinin de yapılmaya başlandığı bildirildi. 

Anadolu Öğretmen Lisesi inşaatında incelemelerde bulunan ve yetkililerden inşaat hakkında bilgi alan Pazarlar Belediye Başkanı Ahmet Torun, " İlçemizin eğitimine büyük katkı sağlayacak olan Anadolu Öğretmen lisesinin inşaatının bitme noktasına gelmesi bizleri son derece sevindirdi. 2012-2013 eğitim öğretim yılına yetiştirilecek olması bizleri ayrıca sevindirdi. 20 bin metre kare arsa üzerine yapılan Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencileri ilçemize ayrı bir renk katacaktır. 9 bin yedi yüz metre kare kapalı alana sahip olacak olan okulda 16 derslik olacak ve yurt ise 200 kişilik olacaktır. Eğitim öğretime yetiştirilmesi için çalışmaların hızlanmasını istedim. Yapılan çalışmaları yerinde inceleyerek görevlilerden bilgiler aldım. Pazarlar'da ayrı bir yerleşim alanı kuruyoruz. Pazarlar'ın en güzel yerlerinden biri olan Akkayalar mevkisine yapılan Anadolu Öğretmen Lisesinin yanına yine TOKİ tarafından 112 daire ve ticaret merkezi inşaatı önümüzdeki günlerde başlanacaktır. Pazarlar Anadolu Öğretmen Lisesi en son modern tekniklerle yapıldı. İnşaatı yapan yüklenici firmaya, çalışan usta ve işçilere emeklerinden dolayı teşekkür ederim. Anadolu Öğretmen Lisesinin inşaatının başlamasına ve bitirilmesine kadar geçen süreçte büyük emeği geçen Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'a ve emeği geçen herkese Pazarlar halkı adına şükranlarımızı sunarım" dedi. - KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder