Lise Diye Yapıldı, Ortaokul Oldu

| 0 yorum

Kütahya Simav'ı vuran 19 Mayıs 2011'deki 5,9'luk depremde hasar gören Simav Cumhuriyet Lisesinin yerine TOKİ depreme dayanıklı 32 derslikli Selçuklu mimarı tarzının özelliklerini taşıyan yeni ve modern bir eğitim yuvası yaptı. 

Yeni binalarına geçme heyecanıyla hazırlık yapan 400 öğrencili Cumhuriyet Lisesi yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilerin bu sevinci fazla sürmedi. 

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü gördüğü lüzum üzerine Simav Cumhuriyet Lisesi olarak yapılan binanın 600 öğrenci mevcutlu Osmanbey İlkokulu, ilçenin Karakür Mahallesinde Osmanbey İlköğretim Okulu olarak yapılan 24 derslikli yeni binanın da Simav Cumhuriyet Lisesi olarak yeni dönemde eğitim vermesine karar verdi. 

Kütahya İl milli Eğitim Müdürlüğünün kararı Osmanbey Ortaokulu yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilerini sevindirirken, Cumhuriyet Lisesi öğretmen, yönetici, öğrenci ve velilerini üzdü. 

Karara tepki gösteren veliler durumu Başta Simav AKP yöneticileri başta olmak üzere Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğüne hattı Milli Eğitim Bakanlığına kadar iletseler de sonucu değiştirmeye güçleri yetmedi. 

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğünün gördüğü lüzum üzerine aldığı karar kapsamında Simav Osmanbey Ortaokul öğrencileri 17 Eylül 2012 Pazartesi günü yeni eğitim dönemine Lise öğrencileri için yaptırılan bünyesinde fizik, kimya, biyoloji laboratuarları bulunan okulda, lise öğrencileri de minikler için yapılmış bünyesinde Anaokulu ve sadece fen bilgisi laboratuarı bulunan okulda başlayacaklar. 

Okullarda öğrencilerin fiziki durumu göz önüne alınarak yapılan tuvaletlere nasıl bir çözüm bulunacağı ise şimdiden merak konusu oldu. - KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder