Kütahya'lı Bilgisayar Kurdu Nine

| 0 yorum

Kütahya'nın Simav Belediyesi ve Halk Eğitimi Merkezi'nin ev hanımlarına yönelik düzenlediği bilgisayar kursunu tamamlayan kadınlar sertifikalarını aldı. 

Cumhuriyet Caddesi'nde belediyeye ait Yeşeren Umutlar Bilgi Evi'nde düzenlenen 160 saatlik kursa katılan 14 ev hanımı, kurs öğretmeni Sevgi Demirel'den edindikleri bilgiler çerçevesinde Milli Eğitim Bakanlığından onaylı sertifika almaya hak kazandı. 

Simav'da görevi devraldığı 2009 yılından bu yana eğitime destek verdiğine vurgu yapan Belediye Başkanı Kasım Karahan, "Eğitime verdiğimiz sonsuz desteğimiz bundan sonra da devam edecek. Talep geldiği sürece Simav'da toplumun her kesimine maddi manevi bu tür desteğimiz devam edecek. Ev hanımlarımızın bilgisayar ve internet kullanmayı öğrenmesi beni heyecanlandırdı. Çok mutluyum. Hanımlarımız isterlerse maddi durumu zayıf öğrencilerimiz için ilçenin değişik semtlerinde açmış olduğumuz 5 bilgi evinden her an ücretsiz olarak yararlanabilirler. Kendilerini bir kez daha kutluyorum ve mükafat olarak da eşleriyle birlikte önümüzdeki günlerde yemeğe davet etmek istiyorum" dedi. 

Kursun en yaşlısı 2 torun sahibi 57 yaşındaki Nuray Kuzu, "Bilgisayar merakım eskiden beri vardı. Torunlarım bana bilgisayar öğretmek istiyorlardı. Ancak böyle bir kurs açılacağını duyunca severek koştum geldim. Şimdi öğrendiklerimi akşamları torunlarım ile paylaşabiliyorum. Çok mutluyum. Yenisi açılırsa bu tür kurslara katılmak isteyen 20 kadar ev hanımı olduğunu biliyorum. Öğrendiklerimizle zihnimiz gelişti. Çok şeyler öğrendik" dedi. 

Mihrinur Kocagöz (25) isimli genç kız da katkılarından dolayı Belediye Başkanı Kasım Karahan'a anneler adına çikolata ikram ederek, "7'den 70'e herkesin yararlandığı bir kurs oldu. Anneler adına teşekkür ediyorum" dedi. - KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder