Fiziksel Engelli Habibe, Karnesini Evinde Aldı

| 0 yorum
Kütahya'da evde eğitim gören fiziksel engelli Habibe Akar (12), karnesini evinde Kütahya Valisi Kenan Çiftçi'nin elinden aldı. 

Doğuştan fiziksel engelli olduğu için 3 yıldır evinde eğitim gören Yenidoğan İlköğretim Okulu 5. sınıf öğrencisi Akar karne sevinci yaşadı. 

Üç yıl boyunca Habibe Akar'la birlikte olan sınıf öğretmeni Hatice Ertürk, müfredata uygun olan programı işlediklerini belirtti. Akar'ın duygusal bir yapıya sahip olduğunu belirten Ertürk, "Müfredata uygun programlarımızı uyguluyoruz. Öğrenebilir bir çocuk. Sosyal açıdan gayet iyi ve Habibe kendisini yetiştirebilmiş. Duygusal dönemlerin olduğu dönemleri de var ama bu her öğrencide var. 3 yıldır ev öğretmenliğini yapıyorum. tanıtıştığımız günden bu güne çok yol aldı. Evde öğrenimin bazı aksaklıklara yol açtığını düşünüyorum. Öğrenebilir çocuklarla öğrenemez çocuklar arasındaki aynı ders saati uygulanıyor. 

"KIZIMDAN DAHA ÇOK HEYECANLIYIM" 

Beş yıldır eğitim gören kızının karne alması nedeniyle kendisinin heyecanını ifade eden baba Mustafa Akar, "Kızım bedensel engelli evde eğitim alıyor. 2 yıl okula götürdük daha sonra da 3 yıldır evde eğitim alıyor. Bu durumdan çok memnunuz ve çok gelişim sağladı. Kızımdan daha çok heyecanlıyım karne töreni için. Bundan sonra daha mutlu oluruz inşallah." dedi. 

"EĞİTİM NEREDE ARZU EDİLİRSE ORADA" 

Fiziksel engelli Habibe Akar'ın karnesini vermek üzere evine giden Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, "Evinde eğitim veriyoruz okula gelemeyenlere. Artık eğitim nerede arzu ediliyorsa devlet orada eğitimi veriyor. Emek gösteren öğrenci veli ve öğretmenli canı gönülden kutluyorum." dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder