Kütahya'da 96 Bin 429 Öğrenci Karne Aldı

| 0 yorum
2011-2012 eğitim-öğretim yılının sona ermesi nedeniyle, Kütahya il genelinde 96 bin 429 öğrenci karne aldı. 

2011-2012 eğitim öğretim yılının sona ermesi nedeniyle İsmet İnönü İlköğretim Okulunda Kütahya Valisi Kenan Çiftçi'nin katılımıyla tören düzenlendi. 2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılı Dönem Sonu itibari ile İl genelinde 26 Anaokulu ve İlköğretim Okulu bünyesinde açılan Anasınıfı 8832, 289 İlköğretim Okulunda 60.883, 83 Ortaöğretim Okulunda 26.714 olmak üzere İl Genelinde toplam 96 bin 429 öğrenci karne aldı. 

Bu güneşli ve sıcak günde öğrencilerin sıcaklığı, velilerin muhabbetinin güneşin ısıtmasının kat be kat daha üstünde olduğunu ifade eden Kütahya Valisi Kenan Çiftçi; "Bazı öğrencilere sınıflarda karne dağıttık o karneyi alırken sevinci veya hafif hüznü gördüm. Ama inanın bütün öğrencilerimiz muhteşem derecede başarılı bir yıl geçirmiş. Bu başarı kelimelerin kendisini ifade etmeyecek kadar da fazla. Bir yurt dışı gezimde, eğer kelimeler muhabbeti, mutluluğu, sevgiyi, izah edemiyorsa. Edemeyecek derece de büyükse hemen karşıdaki insana sarıldıklarını ve muhabbetini gösterdiklerini gördüm. Bütün öğrencilerimizi kucaklıyorum ve onların hepsini muhabbetle selamlıyorum" dedi. 

Sınıflarda karne verirken her öğrencinin kendince olmak arzu ettiği mesleği söylediğini ifade eden Vali Çiftçi, "Diğer öğrencilerimizin de arzu ettiği meslekler var. Allahtan dileğim bütün öğrencilerimizin arzu ettikleri işleri meslekleri gelecekte de yapmaları. Çok sevgili veli kardeşlerim biraz bakış açımızı değiştirelim. Karneyi aldığınızda orada ilk sırada davranış notu var. O davranış notu iyi ise çok fazla diğer taraflara bakmayın. Ahlaklı ise, anne ve babasını seviyorsa, insanı seviyorsa, toplumu seviyorsa, iyi insansa, o çocuk mutlaka güzel bir iş yapar. Kendine güzel bir iş bulur. Her öğrencimizin ileride yapacağı bir iş vardır. Benim Kütahya'da göreve başladığımda en büyük hayalim velilerimizin okulda olması, öğrencilerimizin başarılı olması idi. Bu öğrencilerimiz için gece gündüz uyumayan sabah 6'da toplantıya kalkıp gelip ben bunlara ne verebilirim diye düşünen öğretmenlerimizle beraber hakikaten Kütahya eğitimde çalışıyor. Kütahya el birliği ile öğretmenler, veliler ve öğrencilerle beraber üç saç ayağı Kütahya'da kuruldu. Ben bugün Kütahya'da karne alan 96 bin öğrencimizi, velilerimizi ve öğretmenlerimizi kutluyorum" diye konuştu. 

Tören sonunda Okul başarısında ilk 3 dereceye giren öğrencilere ödülleri Vali Kenan Çiftçi tarafından verildi. 

İsmet İnönü İlköğretim Okulunda yapılan karne dağıtım törenine Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri ve öğrenci velileri katıldı. 

0 yorum:

Yorum Gönder