8 Derslikli İlköğretim Okulu İnşaatı Başladı

| 0 yorum

Kütahya'nın Hisarcık ilçesi Dereköy beldesinde TOKİ tarafından 8 derslikli ilköğretim okulunun yapımına başlandı. 

Dereköy Belediye Başkanı İsmail Akbulut, yaptığı caçıklamada, "Önceki ilköğretim okulumuz için bir süre önce yapılan inceleme sonucu depreme dayanıksız olduğu raporu verilmişti. Verilen bu rapor sonucunda okulumuz öğrencileri 2010–2011 Öğretim yılının 2. dönem itibariyle Şeyhler Beldesine taşınmış ve okul yıkılmıştı. TOKİ tarafından yapımına başlanan 8 derslikli bodrum ve zemin dahil toplam 5 katlı yeni ilköğretim okulunun içerisinde ana okulu, kapalı spor salonu, çok amaçlı salon, idari ve personel odaları, kütüphane, laboratuar, bilgisayar odası da bulunmaktadır. Kaloriferli, asansörlü ve bütün araç ve gereçlerinin yenileneceği yaklaşık 5 bin metrekarelik bahçesiyle ve bahçesindeki spor kompleksi ve yapılacak çevre düzenlemesiyle modern bir okula kavuşacağız. Ağustos 2012 tarihinde tamamlanacak olan 8 derslikli ilköğretim okulu inşallah 2012–2013 Eğitim ve Öğretim yılında hizmetegirecek. Okulumuzun yapılması için emeği geçen, destek veren başta Başbakanımız olmak üzere Valimize, Kaymakamımıza, İl Milli Eğitim Müdürümüze ve 

isimleri zikredilmeyen tüm emeği geçenlere şükranlarımı sunuyorum" 

0 yorum:

Yorum Gönder