Aday Öğretmenlere Eğitim Semineri

| 0 yorum


Kütahya'nın Dumlupınar ilçesinde göreve yeni başlayan öğretmen adayları, aday öğretmen eğitimiprogramı çerçevesinde "Hazırlayıcı Eğitim Semineri" başladı. 

Seminer, Altıntaş Milli Eğitim Müdürü Mustafa Cöre tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonunda verildi. 

Seminer öncesi öğretmen adaylarına bir konuşma yapan Altıntaş İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Cöre, toplantının amacına ilişkin bilgiler verdi. Cöre, şöşye konuştu: "Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine daha iyi hazırlanmalarını, öğrenimleri süresince kazandıkları genel kültürözelalan eğitimi ve öğretmenlik mesleğiyle ilgili bilgi, beceri, tutum ve alışkanlıklarının gerçek bir eğitimöğretim ortamında kullanabilme yeterliliği kazanmalarını sağlayacak uygulama çalışmaları ile ilgili bilgilendirme yapmak, uygulama sürecini verimli ve etkili sürdürmek ve uygulama sürecinde yaşanan sorunların çözümlenmesi için bu toplantıyı yapıyoruz." 

0 yorum:

Yorum Gönder