Simav'da Türkçe öğretmeni dahi yok

| 0 yorum

Kütahya'nın Simav ilçesinde Meydana gelen 5.9'luk deprem Hisarcık'ı eğitimde salladı
19 Mayıs tarihinde Simav ilçesinde meydana gelen 5,9'luk deprem sonrası Milli Eğitim Bakanlığının deprem bölgesinde görev yapan öğretmenlere mazeretlerine binaen istediği yere atama hakkı vermesinin ardından Hisarcık’taki öğretmen açığı 78’e yükseldi. Hisarcık Atatürk ilköğretim okuluna atanan Türkçe Öğretmeni, tekrar geçici görevle Hisarcık’tan alınarak Gediz Yeşilçay ilköğretim okulunda görevlendirildi. Şu anda Atatürk ilköğretim okulunda Türkçe öğretmeni olmadığı için ücretli öğretmen görev yapıyor.Öğrenci velileri ilçede eğitim seviyesinin çok düştüğünü ve Van'a yapılan 800 öğretmen açığından sonra Hisarcık'a da öğretmen ataması yapılmasını istiyor.

0 yorum:

Yorum Gönder