Ramazan Yardımları Muhtaç Vatandaşlara Ulaştırıldı

| 0 yorum

Kütahya Valisi Kenan Çiftçi yarın başlayacak mübarek Ramazan ayı ile ilgili yardımların Kütahya il merkezinin yanı sıra 12 ilçesi ile bağlı belde ve köylerindeki yardıma muhtaç aile ve vatandaşlara ulaştırıldığını bildirdi. 


Yardımları Ramazan ayı öncesinde muhtaç aile ve vatandaşlara ulaştırmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Vali Kenan Çiftçi, mübarek ayda her gün çat kapı yaparak bir vatandaşın evine misafir olacağını ve iftarını vatandaşlarla birlikte açmayı planladığını bildirdi. 


"İFTARIMI ÇAT KAPI VATANDAŞIN SOFRASINDA AÇMAK İSTİYORUM" 


Kaymakamlar Toplantısı için geldiği Simav'da gazetecilere açıklamalarda bulunan Vali Çiftçi, "Vatandaşı en iyi anlamanın yolu onun yanında olmaktır. Mübarek Ramazan ayını fırsat bilerek vakit bulduğum süre zarfında iftarımı her gün değişik bir vatandaşın sofrasında açmak istiyorum. Böylece onları daha iyi anlama fırsatı bulacağıma inanıyorum. Böylece Kütahya'nın sorunlarını onlardan dinlemek istiyorum" dedi. 


Fakir ve yardıma muhtaç vatandaşların tespit edilmesinde işi başkalarına bırakmadıklarına vurgu yapan Vali Kenan Çiftçi, "Kütahya merkez ve ilçelerinde fakir ve yardıma muhtaç vatandaşların tespitini kaymakam arkadaşlarımdan bizzat evlerine kadar gidilerek belirlenmesi talimatını vermiştim. Arkadaşlarım talimatı üzerine fakir ve yardıma muhtaç vatandaşları bizzat evlerine kadar giderek tespit ettiler. Bu durum beni vicdanen çok rahatlatıyor" dedi. - KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder