Kütahya Valisi Öğrenciye Verdiği Oyuncak Sözünü Yerine Getirdi

| 0 yorum
Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, Hisarcık ilçesi Şeyhler beldesi ilköğretim okulu öğrencisine verdiği oyuncak araba sözünü yerine getirdi. 

Vali Kenan Çiftçi, 15 gün önce Şeyhler beldesinde yaptığı incelemeler esnasında Şeyhler ilköğretim okulunu ziyaret etti. Ziyaret esnasında öğrencilere bir isteklerinin olup olmadığını sorduğunda, 3.Sınıf öğrencisi Mertcan Akar, Validen oyuncak tahta araba istedi. Bunun üzerine Vali Çiftçi, minik öğrenci Mertcan'a oyuncak arabayı göndereceğini söyledi. 

Valinin oyuncak arayı gönderdiğini öğrenen küçük Mertcan, oyuncağını almak üzere Okul Müdürü Bekir Sıtkı Özyurt ve Sınıf Öğretmeni İlknur Avcu ile birlikte İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne geldi. Burada oyuncak arabayı Kaymakam Mustafa Koç'tan teslim alan Mertcan Akar, paketi açıp Kaymakam ve beraberindekilerle birlikte hemen arabanın montajına başladı. Bu esnada mutluluğu gözlerinden okunan minik Mertcan, " Hep tahtadan bir arabam olmasını hayal ederdim. Okulumuza ziyarete gelen Vali Bey " Benden bir isteğiniz var mı? " diye sorunca o anda aklıma araba istemek geldi. Gönderdiği oyuncak araba için Vali beye çok teşekkür ediyorum. Bu hediyeyi korumak için büyük özen göstereceğim" diye konuştu. - KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder