Altıntaş Anadolu Öğretmen Lisesi Yeni Binasına Taşındı

| 0 yorum
İstanbul Ticaret Odası tarafından Kütahya'nın Altıntaş ilçesine yaptırılan 12 derslikli okulun Altıntaş Anadolu Öğretmen Lisesine tahsis edildiği bildirildi. 

İstanbul Ticaret Odası tarafından İlköğretim Okulu olarak yapılması planlanan ancak daha sonra Anadolu Öğretmen Lisesine tahsis edilmesi için girişimlerde bulunulan okulun tahsis işlemlerinin tamamlandığı kaydedildi. Konuya ilişkin bir açıklama yapan AK Parti Altıntaş İlçe Başkanı Ferit Karabulut, "İstanbul Ticaret Odası tarafından ilçemize yapılan 12 derslikli okulun geçici kabulü yapıldı. Kütahya Valiliğinin onayı ile Altıntaş Anadolu Öğretmen Lisesi'ne tahsisi yapıldı. Müftülük binasında iki yıldır hizmet veren okulumuz 2012-2013 Eğitim ve Öğretim yılından itibaren yeni binasında hizmet vermeye devam edecektir" dedi. 

Karabulut açıklamasını şöyle sürdürdü; "2012-2013 Eğitim ve Öğretim Yılında 90 öğrenci kontenjanı bulunan okulumuzun bundan sonraki yıllarda da yeni kayıt kontenjanı bu sayıdan aşağıya düşmeyecektir. Normalde tüm sınıflar tamamlandığında yaklaşık 350-400 öğrencisi olacak okulumuzun öğrencileri çoğunluğu ilçemiz dışından olması ilçemizdeki hareketliliği bir hayli artıracaktır. Ayrıca köylerimizdeki maddi durumu zayıf olan ailelerin çocukları hem okulumuzda okuyup hem de yapılacak olan 300 kişilik devlet parasız yatılı öğrenci yurdundan faydalanacaklardır. İlçemiz İmam Hatip Lisesi Ortaokulu 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılında açılacaktır. Ortaokuluyla beraber İmam Hatip Lisesi binası yetersiz kalacağından Din Eğitimi ve Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından yeni bir binanın yapımı ilaveten de yatılı yurdunun ayrıca yapımı 2012 yatırım programına alındı. İnşallah en yakın zamanda onun da temelini atmış olacağız. İstiklal İlk Öğretim Okulu ise 2012 yatırım programına alındı. Bayındırlık İl Müdürlüğü tarafından projesi yapılmakta olup en kısa zamanda ihaleye çıkılmasını umuyoruz" diye konuştu. 

0 yorum:

Yorum Gönder