Vali Kenan Çiftçi, Yaşlıları 'Evleri'nde Ziyaret Etti

| 0 yorum

Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, Yaşlılar Haftası nedeniyle Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'nde kalan yaşlıları ziyaret etti. 

Her yıl 18-24 Mart tarihleri arasında kutlanmakta olan "Yaşlılar Haftası" nedeniyle Vali Çiftçi, Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'nde kalan yaşlıları ziyaret ederek tek tek sohbet etti. 

"Bizim anne babamız ne ise, bütün yaşlılara babamız ve annemiz gibi bakacağız" diyen Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, "Bu bakış açısı olmayan insandan idarecide olmaz. Sizlerin tecrübelerinden, öğütlerinden istifade edeceğiz. Vaktimiz oldukça sizlerle beraber olacağız. Ben Vali Yardımcısı arkadaşlarıma daha öncede söylemiştim bugünde söyledim. Her hafta mutlaka bir arkadaş buraya gelecek ve birkaç saat burada sizlerle vakit geçirecek. Sizlerin dertleri, arzuları ve istekleri ile daima ilgilenecekler. Tabi ben İl müdürümüzden de kuruluş müdürümüzden zaman zaman sizleri sorup nasıl olduğunuzu öğreniyorum. Bu yeni yerle birlikte hem ortam, hem yatakhane, hem yemekhaneniz mekan olarak bir hayli güzelleşti. Bizler sizleri çok seviyoruz" dedi. 

Ziyarette, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Ruhi Çokan'da bulundu.  

chn

0 yorum:

Yorum Gönder