Yardım Bahanesiyle Hırsızlık İddiası

| 0 yorum



Kütahya’nın Altıntaş ilçesinde N.U. isimli şahıs kendisine yardım etmek istediklerini söyleyen 2 kişi tarafından 3 bin 500 TL’sinin çalındığı iddia etti.
Edinilen bilgiye göre, Aykırıkçı köyü sakini N.U., kendisine yardım etmek amacıyla evine gelen 2 kişi tarafından 3 bin 500 TL’sinin çalındığını söyleyerek şahıslardan şikayetçi olduğunu bildirdi. N.U. şahısların Aykırıkçı köyünde bulunan evine kamyonla gelerek fakirlere yardım amaçlı patates ve soğan verildiğini ve 150 TL’de nakdi yardım edeceklerini söyleyerek kendisine 2 yüz TL vererek para üstü istediklerini, kendisinin de eve girerek para üzerine getirdiğini, diğer şahsın da kömür yardımı yapacaklarını, kömürlüğün yerini göstermesini istediğini söyledi. N.U. şahısların evden uzaklaşmasının ardından eve döndüğünü ve evde bulunan 3 bin 5 yüz TL’nin bulunduğu yerde olmadığını fark ettiğini, parasının çalındığını iddia ederek şahıslardan şikayetçi oldu.
Şikayetin ardından İlçe Jandarmada bulunan suçlu kişilerin fotoğraflarının yer aldığı albümden N.U. zanlıları tespit etti. Jandarma N.U.’nun evinden hırsızlık yapan kişilerin O. Ü. ve M.B. olduğu tespitinin ardından hırsızlık zanlılarını yakalamak için çalışma başlattı.

0 yorum:

Yorum Gönder