Simav'da 5 Okul Müdürünün Görev Yerleri Değiştirildi

| 0 yorum


Milli Eğitim Bakanlığının (MEB) Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğine göre, Simav'da aynı okulda 5 yılını dolduran 5 okul müdürünün yerleri değiştirildi.

Alınan bilgiye göre, yönetmelik hükümleri çerçevesinde okul müdürlerinden bulundukları yerde 5 yıllık çalışma süresini tamamlayanların görev yeri değişiklikleri, ilçe içinde aynı veya daha üst tipteki eğitim kurumları olacak şekilde tercihleri dikkate alınmak suretiyle yapıldı.

Puan üstünlüğü esası doğrultusunda yapılan değişiklikler sonucu 4 Eylül İlköğretim Okulu Müdürü Celal Yılmaz, Osmanbey İlköğretim Okuluna, Osmanbey İlköğretim Okulu Müdürü Ahmet Oğul, Halk Eğitimi Merkezine, Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Abdullah Seymanoğlu, Yusuf Koyuncuoğlu İlköğretim Okuluna,Çitgöl İlköğretim Okulu Müdürü Eray Adıgüzel, Gülizar Eren İlköğretim Okuluna, Gülizar Eren İlköğretim Okulu Müdürü Haşim Yiğit ise 4 Eylül İlköğretim Okuluna atandı.

- KÜTAHYA
Anadolu Ajansı 

0 yorum:

Yorum Gönder