Dpü Simav Teknoloji Fakültesine Öğretim Elemanı Aranıyor

| 0 yorum



Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Simav Teknoloji Fakültesi Dekan Vekili Yrd. Doç. Dr. Rüştü Güntürkün, iki yıldır öğrenci alınmayan fakülteye 3 öğretim elemanı alınması için ilan süresinin 20 Ekim'de sona ereceğini bildirdi. 

Yrd. Doç. Dr. Güntürkün, Aa muhabirine, mühendislik kökenli öğretim elemanı bulunamadığı için fakülteye iki yıldır öğrenci kabul edilemediğini söyledi. 

Rektörlük tarafından fakülteye öğretim elemanı bulunması amacıyla çalışma başlatıldığını ve ikisi Kontrol Mühendisliği, biri İmalat Mühendisliği alanlarında olmak üzere 3 öğretim elamanı için başvuru süresinin 20 Ekim'de sona ereceğini ifade eden Yrd. Doç. Dr. Güntürkün, "Gazete ilanıyla aranan 3 öğretim elemanının bulunması halinde iki yıldır yeni öğrenci kaydı yapılmayan fakültemizde yeniden öğrenci kabulüne başlanacak" dedi. 

Yrd. Doç. Dr. Güntürkün, mühendislik kökenli olup öğretim elemanlığı yapabilecek kişilere hitaben şöyle konuştu: 

"Doğal güzellikleri, şifalı suları, Termal zenginlikleri, şehrin büyük bir kısmının jeotermal enerji ile ısınması,huzur ve sakin ortamı ile Türkiye'nin en güzel bir köşesinde öğretim elamanı olarak çoluk ve çocuk veailenizle huzur dolu bir hayat süreceksiniz. SimavTürkiye'nin keşfedilmeyi bekleyen cennet köşelerinden biri. Simav'a geldiğinize asla pişman olmayacaksınız. Bunun yanında kendinizi sıcak kalpli ve sevecen insanların arasında bulacaksınız. Eğitimin sunulduğu Muradınlar Yerleşkesi ise fiziki şartlarının yanı sıra size sunacağı diğer imkanlarıyla arayıp da bulamadığınız bir ortam. Simav'ı ve Simavlılar'ı çok seveceksiniz." 

ABD'de yaşayan ve Simav'da eğitime yönelik birçok bina yaptıran Dr. Naci Eren (85) ise öğretim elemanı için verilen ilana çok sevindiğini ifade ederek, fakültenin kapanmaması halinde buraya daha fazla destek olacağını kaydetti. 
- Kütahya

0 yorum:

Yorum Gönder