Dpü Hisarcık Meslek Yüksekokuluna 364 Öğrenci Yerleştirildi

| 0 yorum
Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Hisarcık Meslek Yüksekokuluna, 2011-2012 eğitim-öğretim yılı için 364 öğrenci yerleştirildi. 

Alınan bilgiye göre, 450 öğrenci kontenjanına bulunan yüksekokulda, Dış Ticaret Bölümü normal ve ikinciöğretim, Lojistik Bölümü normal ve ikinci öğretim, Emlak ve Emlak Yönetimi Bölümü normal öğretimprogramlarının 60'ar kişilik kontenjanlarının tamamı dolduruldu. 

Emlak ve Emlak Yönetimi ikinci öğretim programının 60 öğrenci kontenjanına 32, İşletme YönetimiBölümünün 30 öğrenci kontenjanına 12, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Bölümünün 30 öğrencikontenjanına 14, Pazarlama Bölümünün 30 öğrenci kontenjanına 6 öğrencinin yerleştirme işlemleri yapıldı.

Yüksekokul yetkilileri, yeni öğrenci yerleştirme sonuçlarına göre bölümlerdeki doluluk oranının sevindirici olduğunu ifade ederek, 5-9 Eylül tarihlerindeki kesin kayıtlar ve daha sonra gerçekleştirilecek ek kontenjan işlemleri sonucu doluluk oranının artmasını beklediklerini kaydetti. 

- KÜTAHYA

0 yorum:

Yorum Gönder