Şaphane'den Kısa Kısa

| 0 yorum



Şaphane Ziraat Odası Başkanı Talat Bilaloğlu, don olaylarına karşı meyve üreticilerine uyarıda bulundu. 

Bilaloğlu, Aa muhabirine, Balkanlar üzerinden gelen soğuk ve yağışlı havanın etkisiyle yurtta hava sıcaklıklarının iyice azaldığını söyledi. 

Şaphane ve çevresinde 3 gece hafif don olayları beklendiğini ifade eden Bilaloğlu, "Tarımsal işlemlerin sürmesi nedeniyle sebze, meyve üreticileri ile sera yetiştiricilerini, don olaylarına karşı gerekli önlemleri almaları yönünde uyardık ve meyve üreticilerinden hava tahminlerini takip etmelerini istedik" dedi. 

-Okullarda ders kitaplarının dağıtımı tamamlandı 

(Fotoğraflı) 

Şaphane'de, ilk ve orta dereceli okullarda ücretsiz okul kitaplarının dağıtımı tamamlandı. 

Alınan bilgiye göre, 2011-2012 eğitim-öğretim yılının başlamasıyla ilçedeki ilk ve orta dereceli okullarda 9 bin 589 ders kitabı ücretsiz dağıtıldı. 

Milli Eğitim Bakanlığı ( MEB) Yayınlar Daire Başkanlığınca ülke genelinde yürütülen "Ücretsiz Ders Kitabı Temini Projesi" kapsamında ilçede ders kitabı bulunmayan ilköğretim ve ortaöğretim öğrencisi kalmadığı öğrencinin bulunmadığı belirtildi. 
- Kütahya

0 yorum:

Yorum Gönder